تحولات منطقه

دو بازیکن تیم پرسپولیس به دلایل انضباطی در تمرین امروز پرسپولیس حضور نداشتند.

منع تمرین سروش و کاظمیان به سومین روز رسید/اوسمار فعلاً کوتاه نمی‌آید
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

به گزارش قدس آنلاین، تمرین امروز تیم پرسپولیس امروز در حالی برگزار شد که اوسمار ویه‌را سرمربی سرخپوشان اجازه حضور سروش رفیعی و امین کاظمیان را در تمرین تیمش نداد تا مشخص شود تا چه حد نسبت به درگیری آنها عصبانیت و ناراحتی دارد و نمی‌خواهد به این سادگی و با تنبیه نمادین از حرکت آنها چشم‌پوشی کند.

به این ترتیب در سومین تمرین متوالی هم خبری از سروش و کاظمیان نبود و البته هنوز تصمیم نهایی هم در مورد آنها گرفته نشده است. اما باتوجه به لغو دیدار تراکتور اگر اوسمار دو بازیکن تیمش را از دیدار ذوب خط بزند، امکان دارد تا دایره تنبیهات خود را طولانی‌تر هم کند.

ماجرای تنبیه این دو بازیکن در پی درگیری شدید آنها در حاشیه تمرین روز دوشنبه مربوط است که به درگیری فیزیکی هم کشیده شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • مدیر سایت مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظرات پس از تأیید منتشر می‌شود.
captcha